Jak zacząć wykorzystywać kanał na YouTube w swoim e-commerce?
YouTube jest to ta jedna z tych naprawdę największych i najbardziej rozpoznawalnych platform. Jest to kolejny kanał promocyjny, o którym nie warto zapominać podczas działań marketingowych w e-commerce. Przygotowując, strategię marketingową warto, zaznaczyć właśnie tę platformę. YouTube ma pełno ofert dla przedsiębiorców zaczynający się od szeregu możliwości takich jak:
– Wyświetlanie reklam, podczas puszczonych filmów.
– Współpracę z takowymi influencerami. Posiadają oni wysoką już publiczność.
– Tworzenie swojego miejsca na kolejnym kanale promocyjnym.
YouTube jest to kanał promocyjny przez marketing video.
Video w marketingu podstawowego sklepu Internetowego.
Rok za rokiem mija, a liczba materiałów na YouTube wzrasta, nawet o 500 proc. video, odgrywają bardzo ważną rolę w tworzeniu kontent przez Ciebie. Obecnie przy prowadzeniu sklepu Internetowego nie może Cię zabraknąć na Facebooku, Instagramie, YouTube Twitterze, jak i na TikToku. Wiele z nich różnią się od siebie. Twitter, jak i Facebook pozwala na wystawienie treści angażującej z angażującą grafiką; TikTok, a także YouTube pozwoli Ci skorzystać z innego typu marketingu, jakim jest video. Przyciąganie uwagi w 30 sekund jest dość ciężkie, ale dobry scenariusz i pomysł na reklamę video przyciągnie Ci wiele osób zainteresowanych Twoją to nisza. Pamiętaj, że badania wskazują, iż osoby widzące reklamy i konkretne artykuły w filmie kupują je o wiele chętniej niż inni.
Dlaczego warto zacząć stosować popularny już marketing wideo?
Marketing wideo posiada wiele możliwości i zalet, które znajdują się poniżej.
– łatwość docierania i odbioru przez klientów a dodatkowo możliwość oglądania, podczas innych prac.
– Zmniejszenie dystansu między firmą a potencjalnymi klientami.
– Zbudowanie o wiele to większego zaufania na platformach promocyjnych.
– Większa sympatia przez odbiorców = większa sprzedaż.
– Dodatkowy kanał promocyjny = większa szansa na lepszą sprzedaż.
Wykorzystaj YouTube w marketingu wideo, który sprawdzi się najlepiej do sklepu Internetowego.
Polski YouTube z roku na rok przechodzi do profesjonalnej platformy. Coraz to wyższa jakość nagrań, jak i coraz lepszy montaż przekształca wiele kanałów promocyjnych w dialogi między firmą a klientem. Warto zacząć wykorzystywać ten kanał promocyjny do prowadzenia sklepu Internetowego. Jakie treści możesz zacząć publikować na YouTube?
– Instrukcje obsługi związane przykładowo z Twoją niszą, czyli elektroniką.
– Instrukcje obsługi związane przykładowo z Twoją nisza, czyli sprzęty ogrodnicze, czy też akcesoria do ogrodów.
– Kanał tematyczny. Sprawdzi się tutaj w konkretnych branżach jak na przykład sklep Internetowy z butami dla biegaczy, ale nie tylko taki kontent może prowadzić ów kanał tematyczny.
Doskonała technika. Sam oglądam recenzje, poradniki o produktach, które są tworzone przez sklepy.